2014. jún 14.

Profilváltás

írta: Ross Satyr
Profilváltás

Noha ennek a felületnek a bejegyzései azt mutatják, hogy ez a szubjektív krónika csak a múlt év november elején indult útjára, valójában jóval korábbiak az első bejegyzések. Bizonyság erre például ez és ez a bejegyzés, amelyek egy vegyes profilú másik blogban láttak először napvilágot. Az első maradandó nyom tehát a múlt év augusztus vége – és most azt kell hozzátennem, hogy ennek a szakasznak nagyjából kilenc és fél hó elteltével, a mai nappal vége is van.

bid 6.jpgHa visszanézek erre az időszakra, az első szó a köszönet szava: ez a közeg annak ellenére befogadott engem, hogy inkább azoknak a meglátásaimnak adtam hangot az első pillanattól kezdve, amelyek nem dicsérőek, hanem kifejezetten kritikusak voltak. Utólag ezt a magam számára azzal magyarázom, hogy mielőtt eldöntöttem volna, hogy közelebbről megvizsgálom a magyar női nagypályás labdarúgás körülményeit, egy rendkívül sikeres Európa-bajnokság jó színvonalú mérkőzéseit nézhettem végig az ismert európai sportcsatornán, értő szakkomentálással. A kifogásaimat egy olyan ideális környezethez viszonyítva fogalmaztam meg, amelynek kialakítása ezeken a koordinátákon sajnos nem a ma és nem is a közeli jövő várható jellemzője.

Nem sorolom fel tételesen, milyen témákra tértem ki, mert szerencsére „kéziratban” is megőriztem ezeknek a bejegyzéseknek a szövegét. A nagyjából 60 bejegyzés összterjedelme több mint 80 nagy alakú, szabvány A/4 oldal, alighanem egy fél könyv… A szöveg Tartalomjegyzékét a szövegszerkesztő alkalmazás képes automatikusan összeállítani, így az a legjobb, ha ezt az érdeklődők számára mellékelem, itt:

A blogot nem zárom le, hanem kifejezetten érzékelhető témaváltásra készülök. A felnőtt női labdarúgás világától a jövőben elfordulok és a „Kisasszonyfutball” megnevezéshez jobban illeszkedő területre fókuszálok. Mivel pedig – csekély kivétellel – szezonszünet van, várható némi pihentető szünet a bejegyzések záporozásában. Ha a körülmények engedik, egyetlen kivételt teszek: a már megkezdett interjúsorozaton belül legalább még két ígéretes hölgyet mutatok be, erre az előkészületeket már megkezdtem.

Szólj hozzá

vita női foci profilváltás