2014. máj 01.

Romlik a szemem... ?

írta: Ross Satyr
Romlik a szemem... ?

Nem állítom, hogy ezeknek a bejegyzéseknek a szorgalmas olvasói közül sokan ismernének engem személyesen. Aki viszont mégis, az tudja rólam, hogy meglehetősen erős szemüveget viselek. Úgy látszik, mégsem elég erőset, mert valahogy nem veszek észre az utóbbi időben olyan dolgokat, amelyeknek minden várakozás szerint a látómezőmbe kellene kerülnie.

szemüveg.jpg

Nem rejtélyeskedem tovább, segítségül hívom a 2013/2014 évi női nagypályás labdarúgó NB1 (a szponzor nevével: a Jet-Sol Liga) Versenykiírásának 16. pontját, amely a labdarúgók felszerelésével foglalkozik. A D) pont így rendelkezik:

„A labdarúgók sportfelszerelésén a reklám elhelyezése a sportszervezet hatáskörébe tartozik azzal a kikötéssel, hogy a mez bal karján a bajnokság névadójának nevét, logóját az MLSZ vonatkozó szerződése szerint (valamennyi csapat, valamennyi játékosa) köteles megjeleníteni.”

Igyekeztem nagyon figyelni, még a meccsekről készült nagyon jó minőségű fotósorozatokat is végigvizsgáltam egy kézi nagyítóval, de a tavaszi mérkőzéseken egyetlen játékos mezének bal karján nem láttam hasonlót. Sovány vigasz, hogy már ősszel sem voltak ott…

Árnyaltabb a tapasztalatom a támogató cég meglehetősen szerény méretű és a dizájn miatt nem tökéletesen jól olvasható molinóival kapcsolatban: ezekből egyet-kettőt az őszi mérkőzéseken még lehetett látni, a tavasziakon már nem mindenütt. Kíváncsi volnék, mi erről a véleménye a bajnokság legfelső osztályát nagyvonalúan támogató vállalatnak. No meg persze a bajnokság üzemeltetőjének. Valóban nekem kellene plusz dioptriákról gondoskodnom?

Szólj hozzá

vita támogatók női foci sportmarketing